Top

Senior Program a Springdayben, avagy az élet 50 után sem áll meg!

A Springday Health Club csapata elkötelezett híve az élethosszig tartó mozgásnak és az aktív életmódnak, ezért kiemelt figyelmet szentelünk a senior korosztály igényeinek is. A Senior Programunk egy olyan javaslatcsomag (NEM bérlet), amely összegyűjti az egészségközpontban található azon mozgásformákat, amelyeket mindenképpen ajánlunk senior vendégeinknek. Bízunk benne, hogy blogbejegyzésünk Neked is segít megtalálni a hozzád legközelebb álló edzéstípust!

Miért fontos az élethosszig tartó mozgás?

Azért, mert soha nincs késő az életmódváltáshoz! A Springday közösségét olyanok alkotják, akik fontosnak tartják egészségüket – életkorra való tekintet nélkül. Mivel Senior Programunkat kifejezetten az 50 év feletti korosztály igényei szerint alkottuk meg, nálunk sosem kell furcsa pillantásokra számítanod, ha úgy érzed, a nyugdíjhoz közeledve is szeretnél figyelni tested általános kondíciójára.

Az izomzat leépülése kb. 50 éves kor körül kezdődik, ám szerencsés esetben csak sokkal később, akár 10-20 év múlva érezhetünk drasztikus változást. Az izomerő felel a stabil járásért és az egyensúly megtartásáért, ezért érdemes minél több figyelmet fordítani az izmok átmozgatására és fejlesztésére. A rendszeres testmozgás segít az izomzat szinten tartásában, vagyis abban, hogy minél tovább jó erőben maradhass. 

A sport hozzájárul az aerob kapacitás növeléséhez, amely a szervezet megfelelő oxigénellátottságáért felel. Az aerob mozgásformák szerepe azért jelentős, mert jótékony hatással vannak a tüdőkapacitásra és az állóképességre. Mivel növelik a maximális oxigénfogyasztást, a kisebb házimunkák és a mindennapi tevékenységek is gond nélkül elvégezhetőek lesznek. Segítenek az elhízással szemben, emellett csökkentik és/vagy szinten tartják a magas vérnyomást

Senior edzés a Springdayben

Bármelyik edzésforma is áll hozzád közel, nagyon fontosnak tartjuk a fokozatosságot: abban az esetben, ha hosszú évekig vagy akár évtizedekig hanyagoltad a mozgást, a szervezetedet lassan kell hozzászoktatnod az őt ért terheléshez. Személyi edzőink – akár az Inbody testösszetétel mérés szolgáltatásunk keretében – felmérik a tested aktuális edzettségi állapotát, segítenek az ideális edzésterv összeállításában és figyelnek arra, hogy biztonságosan, sérülések nélkül élhesd át a sport örömét.

Mit tartalmaz a Senior Programunk?

Bizalommal ajánljuk neked a Gerinctréninget, az Aquatraininget, az Aquabike edzést, de egyéb csoportos óráinkon is szabadon részt vehetsz. Kipróbálhatod a MILON-t, használhatod a teljes Wellness részlegünket, valamint ingyenes állapotfelmérést biztosítunk számodra az Inbody szolgáltatásunkkal

Gerinctréning

A gerincoszlop egészségének megőrzését nem győzzük hangsúlyozni. A Gerinctréning megerősíti a gerinc stabilitásáért felelős törzsizmokat és ugyanakkor mobilizálja a gerincet, ennek köszönhetően rengeteg pozitív hatása van a szervezetre: megszüntetheti a nyaki, derék-, hát- és a gerincfájdalmakat, megelőzheti a gerinc- és mozgásszervi problémák kialakulását és javíthatja az állóképességet.

Aquatraining

Az Aquatraining vízi tornát jelent. A gyakorlatok összessége leginkább az aerobik és a gyógytorna mozgásanyagát ötvözi, miközben kíméli az ízületeket és a gerincre eső terhelést. A víz ellenállása lelassítja a mozdulatokat, ezáltal minimalizálja a sérülések kialakulását. Ha nehezebben jársz-kelsz a szárazföldön, a vizes közegben átmozgathatod a testedet, ennek köszönhetően pedig testileg és lelkileg is felfrissülhetsz, gyorsabbá válhatsz.

Aqua training senioroknak

Aquabike

Az Aquabike egyesíti a vízben való mozgást a hatékony biciklizéssel. A vízben való biciklizés nem terheli az ízületeket és a gerincoszlopot, így hosszabb kihagyások és sportsérülések után is bátran ki lehet próbálni. Javítja az állóképességet, fokozza a szív- és keringési rendszer működését, emellett kétszer annyi zsír égethető el vele, mintha szárazföldön kerékpároznánk. 

MILON Q

Programunk meghatározó része a MILON köredzés. A MILON egy német fejlesztésű köredzés rendszer, amely a testi adottságaidnak és céljaidnak megfelelően automatikusan beáll a Te méreteidre és edzéstervedre. A személyre szabott beállításoknak köszönhetően elkerülhető az esetleges sérülés és a test felesleges megerőltetése. Átmozgatja az egyes izomcsoportokat és fokozatosan az edzettségi szintnek megfelelő terhelés mellett történik az edzés. A rendszer tárolja az edzések adatait (alkalmak, terhelés, aktuális állapot), így a fejlődés bármikor visszanézhető, nyomon követhető. Ha egy gyors, hatékony és biztonságos edzésformát keresel, a MILON ideális választás.

Milon köredzés idős vendégeinknek

Wellness

Ha végeztél az edzéssel, vagy csak pihennél egyet egészségközpontunkban, Wellness részlegünket korlátlanul használhatod. A Springdayben úszómedence, jacuzzi, szaunák, tengeri klíma kabin, gőzkabinok, tepidárium, fűtött kőágyak, jégszoba és infrakabin áll rendelkezésedre a testi-lelki feltöltődéshez.

Kikapcsolódás a Springdayben

Szeretnél odafigyelni idős korodban is az egészségedre? Szeretettel várunk a Springday Health Club óráin!

Share
X