Top

Közvetlen figyelem – 7 érv személyi edzőink mellett!

Úgy érzed neked nagyobb és közvetlen figyelem kell a céljaid eléréséhez? 7 érv személyi edzőink mellett!

 

Nem mindenki képes arra, hogy önállóan, másokat utánozva megtanulja az edzőtermi gyakorlatok helyes végrehajtását, és össze tudjon állítani egy személyre szabott edzéstervet.

Életmódot váltani és az életünkbe beépíteni a rendszeres mozgást nem mindig egyszerű, érdemes hozzá segítséget kérni szakembertől. Ők tudják a nehézségeket, átsegíthetnek a buktatókon, segítenek a tapasztalatszerzésben, ösztönöznek, amikor fel akarod adni, vagy nem úgy sikerül, ahogy eltervezted.

Ha már a kezdeti elhatározásodkor felkeresel egy szakembert, elkerülheted a kezdeti bénázásokat, a sikertelenséget, így időt, pénzt és energiát is spórolhatsz.

Cikkünkben összeszedjük Neked 7 pontban, miért érdemes személyi edzővel elkezdeni az életmódváltást, sportolást, illetve azt is hogyan válassz edzőt.

 

7 érv személyi edző mellett
  1. A jó személyi edző feltérképezi első alkalommal milyen az állóképességed, mit szeretnél elérni, közösen meghatározzátok a célokat, és ennek megfelelően, személyre szabott edzéstervet készít neked, melynek végrehajtásában folyamatos segítséget nyújt. Ne feledd! Az ideális cél egyrészt reális, elérhető, másrészt pedig kellően motiváló hatású.
  2. A személyi edző képzett, gyakorlatias, jól ismeri a teremben lévő gépeket, azok helyes használatát. A jó személyi edző abban is segít hogy állítsd be megfelelően a gépeket a magasságodhoz és testalkatodhoz mérten, így valóban a legtöbbet tudod kihozni az egyes gyakorlatokból.
  3. Segít a bemelegítésben, valamint a nyújtásban, megmutatja Neked, mit hogyan kell helyesen csinálni.
  4. Segítségével nem kell instrukciók nélkül, egyedül dolgozni, és már ez nagyon ösztönző lehet. Segít, hogy ne add fel a nehezebb helyzetekben. Az, hogy csak Rád figyel inspirál és erőt ad a kitartáshoz.
  5. Ha egészségügyi, mozgásszervi problémád van, akkor odafigyel arra, hogy a neked megfelelő edzéseket végezd, ne sérülj meg, segít instrukcióival az életmódváltásban. Komoly súlyprobléma, többszöri sikertelen fogyási próbálkozás esetén mindenképp javasolt személyi edző segítségét kérni, hogy pontos, személyre szabott edzésterved legyen, amivel sikereket érhetsz el. És nem utolsó sorban nagyon motiváló tud lenni a segítsége, szakértelme.
  6. Ha már egy ideje edzünk, de nem sikerül elérni a célunkat, segítségével módosíthatunk az edzésünkön, így akár gyorsabban és hatékonyabban teljesíthetjük a célunkat. Segít megerősíteni az akaratod és a kitartásban is fontos szerepe van.
  7. Segítségével a maximumot hozhatod ki Magadból! Ha szeretnéd tudni, mire vagy képes, akkor a legjobb, ha személyi edzővel edzel, figyeli, hogy jól csinálod-e, eleget-e, és nem engedi, hogy lazsálj…

Egy személyi edző egyik legfontosabb feladata a gyakorlatok szabályos kivitelezésének, valamint az egyes gyakorlatok hatásainak megtanítása. A gyakorlatok technikailag helyes kivitelezése esetén elkerülhetőek a sérülések, és az eredmények is gyorsabban észrevehetőek.

 

Hogyan kezd bele az életmódváltásba?

Keress egy számodra kényelmesen megközelíthető edzőtermet, kérj körbevezetést, ha lehet, hogy megismerd a helyet, a társaságot, az edzőket.

Keresd meg a számodra megfelelő edzőt!

A legnyomósabb érv egy szakképzett és tapasztalt személyi edző mellett az, hogy ért ahhoz, hogy mikor és milyen apró változtatásokra, finomításra van szükség az edzéstervedet illetően, ha esetleg stagnálsz, vagy nem sikerül a célod elérése.

A legtöbb edző általában nem végzett dietetikus, ennek ellenére hasznos tanácsokkal is el tudnak látni a megfelelő ételek kiválasztásában, hogy melyik tápanyagból (kalória, fehérje, szénhidrát, zsír) hány grammra van szükséged naponta, valamint a különböző étkezések helyes időzítésében is.

Kérdezd meg nyugodtan, hogy ő hogyan edz, étkezik.

A személyi edző abban is tud segíteni, ha épp nem vagy motivált, és ez bizony mindenkivel előfordulhat… Ha olyan edzőt választasz, aki ért az emberekhez, jó vezető és képes téged motiválni a nehéz időszakokban is, könnyebben eléred a kitűzött célt.

 

A lényeg, hogy olyan tapasztalt szakembert találj, akivel gördülékenyen megy a közös munka, és aki egy olyan személyre szabott programot dolgoz ki számodra, amivel el tudod érni céljaidat.

A Springdayben fontos számunkra, hogy élethosszig tartó perspektívát nyújtsunk vendégeinknek egy élhető, egészséges életformáról.

 Így a személyi edzés mellett számos óratípus közül választhatsz, legyen szó zsírégető vagy erőnléti mozgásformákról, testi-szellemi kikapcsolódásról, vagy táncról.

Nekünk és neked is az a célod, hogy egy fenntartható, kiegyensúlyozott életmódot sikerüljön kialakítani. Sokkal többet érsz el, ha heti két alkalommal, rendszeresen mozogsz, mintha időszakosan erődön felül próbálsz teljesíteni.

 

Ha csatlakozol a Springday klubrendszeréhez, biztos lehetsz abban, hogy senki sem rövidtávú programokban, és gyors eredményekben gondolkozik, amit aztán képtelen fenntartani. Mindenki a lehető legkomolyabban gondolja, hogy szeretne változtatni és megadni a testének azt a törődést kívül-belül, amit az később erővel, egészséggel fog viszonozni.

Legyél te is klubtag, edzőink minden segítséget megadnak a sikeredhez. Légy egészséges, kiegyensúlyozott, fizikailag és szellemileg is fitt!

 

Share
X