Nyitva: H-P: 6:00-22:30, SZ-V:8:00-20:00
Nyitva: H-P: 6:00-22:30, SZ-V:8:00-20:00

A csoportos edzéseink kellemes, barátságos hangulatban zajlanak és előre strukturált tematika szerint épülnek fel. Az edzések alatt szól a zene, ami motiváló és inspiráló, hiszen így gyakran észre sem vesszük a fáradságot és az erőfeszítést.

 

A közös cél erősíti a motivációt, szívesebben eljárunk, ha tudjuk, hogy egy baráti közeg vár minket, egy jól megszokott társaság. Pozitív eredményeket szülhet a versenyszellem és a csapathoz tartozás.

 

Csoportos edzéseinken mindenki megtalálja a számára megfelelő óratípust.

VÁLOGASS KEDVEDRE KÜLÖNBÖZŐ ÓRATÍPUSAINK KÖZÖTT

    • ALAKFORMÁLÓ

      Egyszerű, jól követhető óra, amely magába foglalja a vázizmok fejlesztésén, erősítésén túl a mélyizmok aktiválását, az egyensúly és a stabilitás fejlesztését, olyan eszközökkel, amelyekkel a teljes testet átmozgathatjuk. Az edzés különböző erősítő eszközök használatával történik, az alkalmazott gyakorlatok az oktató kreativitásától, a csoport összetételétől függenek.

    • AQUAFITNESS

      Zenére végzett edzés és torna vízben. Nem csak úszóknak. Biztosan érezted már te is, hogy a vízben teljesen más lelkiállapotba kerülsz. Ez a közeg képes megnyugtatni, testileg-lelkileg feltölteni és levezetni a stresszt. Ráadásul felfrissülést nyújt a monoton mindennapokban.  Szinte észrevétlenül mozgatja át az egész testünket.

      Mire jó az Aquafitness?

      • Megterhelés nélkül mozgat át tetőtől talpig, hiszen a sűrű közeg sajátos jellege miatt a kemény edzés ellenére is védve maradnak az ízületeink.
      • Izmaink rugalmasak lesznek.
      • Javul az anyagcserénk és a keringési rendszerünk.
      • Fejlődik az állóképességünk.
      • Javul a tartásunk.
      • Segít ízületi gyulladás esetén. Preventív jellege mellett a rehabilitációban betöltött szerepe is rendkívül fontos, így idősebbek, betegség után legyengült emberek is elkezdhetik, és látványos javulást érhetnek el.
    • AQUATRAINING

      Az Aquatraining olyan, vízben végzett gyakorlatok összessége, ami leginkább az aerobik és a gyógytorna mozgásanyagát ötvözi, miközben kíméli az ízületeket és a gerincre eső terhelést. A víz ellenállása miatt lelassítja a mozdulatokat, ezáltal minimalizálja a sérülések kialakulását.Akik szárazföldön nehezebben mozognak, azoknak különösen fontos, hogy a könnyedebb, vizes közegben átmozgassák testüket, ennek köszönhetően testileg és lelkileg is felfrissülnek, gyorsabbá és fittebbé válnak.

      li>

  • BODYART™

    Az elme és a test tökéletes összhangja, amely a Jin és a Jang, az erős és a gyenge oldal egyensúlyát célozza meg. A jóga, a japán Do-In-ból vett elemek, a tai-chi erőelemeit, mozgásformáit ötvözve a stabilitást, az egyensúlyt és az erőt hangsúlyozza. A légzés által irányított energiák, energia mezők felszabadítása tökéletes összhangban van a mozgással.

  • BODYROPE®

    A BODYROPE® edzőheveder rendkívül sokoldalú, hiszen egyszerre lehet vele fejleszteni erőt, hajlékonyságot, állóképességet és mozgáskoordinációt, a törzsizomzat folyamatos feszülése mellett. Kiválóan alkalmas alakformálásra, szálkásításra és zsírégetéshez is tökéletes. Éppen ezért a legnagyobb előnye, hogy magad szabályozhatod a gyakorlatokat és az edzés intenzitását a saját edzettségi állapotodnak és súlyodnak megfelelően. Nagyjából több mint 300 gyakorlat végezhető el az eszközzel. A BODYROPE®Ÿ előkészíti szervezetünket, izomzatunkat a mindennapi igénybevételre és az általunk végzett munkára. Gyógytornára és sportsérülések után is használható, hiszen segít az izomzat, ízületek regenerálódásában, rehabilitációjában.

  • BODY SHAPING WITH BABY 

    Alakformáló óra kisbabákkal. Játékos és hatékony formája az edzésnek.
    A formába lendülés garantált, hangsúlyt fektetve a terhesség utáni regenerálódásra, kritikus részek alapos formálására, természetesen maximálisan a szoptatást figyelembe véve.
  • CARDIO INTERVALL

    Egyszerű mozgásrorokból összeállított óra, ahol az alacsony, közepes és magasabb intenzitású blokkok váltogatják egymást, így biztosítva az állóképesség fejlesztését, és a kifejezetten magas kalória-felhasználást.

  • CARDIO KICK BOX

    A küzdősportból átvett ütéseken, rúgásokon alapuló, de zenére történő dinamikus óra. Elsősorban az állóképesség növelése az óratípus célja, a helyes ütés, rúgástechnika elsajátítása.

  • DBANDS FITNESS

    A DBands egy vadiúj trend a csoportos órákban, amely edzés anyagát a mi tapasztalt mesteredzőink állították össze. Az élsportban főleg az erőnléti edzésben használt eszköz a gyorsaság fejlesztésre és a mozgás stabilizációjára lett kifejlesztve, de a látványos sikerek megkövetlték, hogy ennek az eszköznek helye legyen a csoportos training órákon is. Próbáld ki velünk, eddz a legjobbakkal!
    Az órára szorosabb futónadrágban, vagy lazább short nadrágban célszerű érkezni, hogy a rögzítés ne mozduljon el!

  • DANCE AEROBIK

    A Jazz tánc, a hipp-hopp, a latin, a raggie jam táncok kedvelőit várjuk erre az órára, és mindazokat, akik szeretnék ezek ötvözetével tökéletesíteni tánctudásukat.

  • FESZESÍTŐ-ZÓNA TORNA

    Az óra olyan gyakorlatsorokból áll, amelyek rendszeres és lelkes végzése kizárja, hogy a bőrünk állaga petyhüdté váljon, helytelen tartásunkat folyamatosan korrigáljuk.  Az izmaink a megfelelő helyeken látványos, centiben mérhető változáson mennek át, amellyel a tükörbe nézve elégedettek leszünk. 

    Az óra ugrálás mentes 15 perc kardio rész után nem csak a fő izomcsoportokat mozgatjuk és terheljük az eredményt ígérő szintig, hanem azokat is, amiket a hétköznapi életben kevésbé használunk. A gyakorlatok hatékonyságát a célnak megfelelő sport eszközökkel növeljük. ( kézisúlyzó, lábsúlyzó, softball, gymstick, stb) Az órára tornacipő és kényelmes sportruházat ajánlott. 

  • FUNKCIONÁLIS TRAINING

    A funkcionális edzésben éppen az a jó, hogy bárkinek ajánlott, hiszen sokoldalúan fejleszt, sokféle eszközt használ. Kezdőknek remek lehetőség arra, hogy megfelelő kondíciót szerezzenek, és megerősítsék törzsizmaikat. Sportolóknak jó kiegészítés, hiszen adott sportágak egyoldalú terhelést rónak szervezetünkre, így a funkcionális edzésben az esetlegesen lemaradt testrészek, képességek is fejleszthetőek. És végül, de nem utolsó sorban ne felejtkezzünk meg arról sem, hogy a funkcionális eszközöket a rehabilitációban is használják, nagyon jó eredményeket lehet velük elérni sérülések utáni gyógytornában, de a minden napi élet okozta gerincproblémák megoldásában is!
    Az óra jellemzője, hogy olyan speciális készségfejlesztő eszközöket használunk, amelyet esetleg más csoportos órák tematikájába nem iktathatóak be.

  • GERINCTRÉNING

    Olyan speciális óra, amelyet gyógytornász irányít, ahol az izomcsoportok erősítése mellett az izületek kímélésén van a hangsúly. Az orvos által felismert gerinc elváltozások vagy gerincfájdalmak esetében segít a gerinctréning. A mélyizmok – has és hátizmok – fejlesztésével és erősítésével fokozzák a gerinc mobilitását. Rendszeres, célzott mozgás végzése esetében javít a gerinc deformitásainak korrigálásában és a fájdalmak enyhítésében.

  • HATHA JÓGA

    Az órákon elsajátítjuk a nyolc szintbe sorolt jógagyakorlatokat: az ászanákat, megismerkedünk a helyes légzéstecnikával és többféle légzést, pranajamát gyakorlunk.
    Bizonyos ászanákat beiktatva frissítjük a keringést, beleértve az erek edzését is.
    A figyelemösszpontosítás nem megfeszített, fárasztó feladat, hanem a jógázáskor szinte automatikusan létrejövő készség, mely jól jön a tanuláshoz és a szellemi munkához is.
    Az óra végi lazítással egyrészt a fizikai fáradtságot oldjuk, másrészt a túlterhelésből adódó stressz hatása is csökkenthető.
    Mivel az órák nyitottak, lehetősége van mindenkinek bekapcsolódni és fejleszteni testét, lelkét, szellemét.
    Technikai ajánlás: könnyű takaróra szükség van a lazításhoz, hozz magaddal.

  • HANGFÜRDŐ JÓGA

    A csoportos hangfürdő alkalmával a hangtál rezgéseiben fürdőzhetünk. A hangtál rezgései létezésünk minden szintjén harmóniát teremtenek. Erőteljes öngyógyító folyamatokat indítanak el, tisztítanak, energiával töltenek fel. A fizikai test számára érzékelhető hatások a hangtál hangja és rezgése. A hangok pozitív hatást gyakorolnak a testre és nyugtatják az elmét. A rezgés a testünkben található éltető és közvetítő közegen, a vízen keresztül hat. A rezgések képesek áthatolni a bőrön, csontokon, belsőszerveken, eljutva minden egyes sejtig. Ezért a testünkben található feszültségeket, diszharmóniát hatékonyan képes helyreállítani.A következő szinten, az energetikai rendszert segíti. Szervezetünk megfelelő rezgésszámú éltető energiával történő ellátásáról elsősorban csakráink gondoskodnak. A központokból a szervezethez a prána (éltető energia) a nádikos (energiacsatornákon) keresztül jut el. A kezelés ezt az egész energiarendszert tisztítja, harmonizálja, ezáltal beindítja az öngyógyító folyamatokat. A hangrezgés a harmadik szinten tiszta önvalónkat szólítja meg. A fizikai test tisztulásán és az energetikai rendszerünk blokkjainak oldásán keresztül a hangtálak a spirituális síkot, valóságot is érintik. A belső béke és harmónia állapotában felismeréseket élhetünk át arról „AKIK VALÓJÁBAN VAGYUNK!”

  • HOT IRON

    Egy olyan egyedülálló edzésmódszer, mely súlyzórúddal, csoportosan történik, pörgős motiváló zenére. Gyakorlatai sokkal inkább emlékeztetnek a fitnesztermekben végzett mozdulatokra, mégsem kell bonyolultnak tűnő gépekkel bajlódni, hiszen mindenki saját maga képességeihez választja ki a megfelelő súlyt.

    A módszer egyedülálló hatékonysága többek közt abban rejlik, hogy ,,utóégető,, hatással bír, vagyis a szervezetet nem csak az edzés során, hanem az utána való 24 órára is olyan magasabb intenzitású energiafelhasználási szintre készteti , mely több kalóriát éget.

  • HOT IRON 2

    A Hot Iron 2 csak azoknak ajánlott, akik végigjárták a Hot Iron 1-et. Ahhoz, hogy szervezetünk ne szokjon hozzá a terheléshez, és a fejlődés folyamatos maradjon, a gyakorlatokat nehezítenünk kell. Ebben az óratípusban a Hot Iron 1-es órán megismert gyakorlatokat kombináljuk új gyakorlatokkal.

  • KONDI MIX

    Dinamikus erőfejlesztő óra, kiváló alakformáló hatása van. Kifejezetten hangsúlyt kapnak a comb, far és törzsizmok és az egész felső test.

  • PILATES

    A Pilates segít abban, hogy ha hosszabb ideje nem mozogtál, (betegség, szülés vagy sérülés után) visszanyerd aktivitásod, vitalitásod és rövid idő alatt formába lendülj. Óráim első fele intenzív, sok erősítő, nyújtó és egyensúlygyakorlattal. Az óra második felében matracon klasszikus Pilates gyakorlatokat és mélyizom erősítő core izom gyakorlatokat végzünk. A foglalkozásokat változatos eszközhasználattal igyekszem színesíteni.

  • SENIOR GERINCTORNA

    A Senior gerinctorna fontossága 3 alappilléren nyugszik, erősít, mobilizál és nyújt. Ez által a testnek könnyebb, gördülékenyebb mozgást, az izmoknak ideális fejlődést biztosít.
    A gerinctorna megerősíti a gerinc stabilitásáért felelős törzsizmokat és ugyanakkor mobilizálja a gerincet, ennek köszönhetően rengeteg pozitív hatása van a szervezetre: Megszünteti a nyaki, derék-, hát és a gerincfájdalmakat. Megelőzi a gerinc és mozgásszervi problémák kialakulását és javítja az állóképességet.

  • STRETCHING

    A stretching nyújtást jelent, mely elnevezés többféle technikát is magában foglal. Célja az izmok és ízületek rugalmasságának megtartása és fejlesztése. Az izomzat megfelelő rugalmassága fontos tényező abban, hogy az az erő és állóképesség fejlődjön, a testtartás és mozgás fiziológiás valamint harmonikus legyen.
    A stretching óra nem csupán nyújtás, hanem stabilizációs, erősítő edzés is egyben. A stretchinget mindenkinek ajánljuk: azoknak, akik fizikai terhelésnek vannak kitéve (pl: ülés, állás, számítógép, autóvezetés…), illetve azoknak, akik aktívan sportolnak, és szeretnék megőrizni izmaik rugalmasságát, illetve szeretnék megelőzni a sérüléseket, vagy egyszerűen csak lazítanának egy nehezebb nap, vagy edzés után.

  • TOTAL BODY TRAINING

    Olyan csoportos aerob edzésforma, ahol saját testsúlyos funkcionális erősítő elemeket kombinálunk mobilizáló és stabilizáló gyakorlatokkal koreográfiába építve. Napjainkban, az edzőtermekben jelentős újítások mennek végbe az aerobik és más csoportos edzések kínálatát tekintve. A fitneszbe járó, mozogni, edzeni vágyó vendégek egyre bővülő csoportjai változatos újszerű órákat keresnek. A csoportos, zenés közösségi munka motiváló ereje mellett az edzések hatékonysága is előtérbe kerül napjainkban. Erre egy nagyszerű példa a Total Body Training. A Total Body Training sikere a követhető, de eredményes mozgáselemekben és a csoport magával ragadó lendületében keresendő. Kitűnő erő-állóképesség, koordináció, mobilizáló, stabilitást- és erős core izomzatot fejlesztő óra. Míg egy táncos túlkoreografált órát nem sok ember tud felvállalni és véghez vinni, míg egy erősítő óra unalmas és egysíkú néhány vendég számára, addig a Total Body Training esetében, egyszerű erősítő, mobilizáló és stabilizáló elemeket kombinálunk, mely hatékony edzést eredményez mindenki számára.

  • ZSÍRÉGETŐ STEP

    Intenzív, aerob jellegű óra, melynek célja az állóképesség és erőállóképesség fejlesztése, illetve a zsírégetés és alakformálás elősegítése dinamikus és erőfejlesztő gyakorlatok mellett. Garantáltan izzasztó és klassz hangulatú óra .