Senior Program a Springdayben, avagy az élet 50 után sem áll meg!

Senior Program a Springdayben, avagy az élet 50 után sem áll meg!

Senior Program a Springdayben, avagy az élet 50 után sem áll meg!


A Springday Health Club csapata elkötelezett híve az élethosszig tartó mozgásnak és az aktív életmódnak, ezért kiemelt figyelmet szentelünk a senior korosztály igényeinek is. A Senior Programunk egy olyan javaslatcsomag (NEM bérlet), amely összegyűjti az egészségközpontban található azon mozgásformákat, amelyeket mindenképpen ajánlunk senior vendégeinknek. Bízunk benne, hogy blogbejegyzésünk Neked is segít megtalálni a hozzád legközelebb álló edzéstípust!


Miért fontos az élethosszig tartó mozgás?

Azért, mert soha nincs késő az életmódváltáshoz! A Springday közösségét olyanok alkotják, akik fontosnak tartják egészségüket – életkorra való tekintet nélkül. Mivel Senior Programunkat kifejezetten az 50 év feletti korosztály igényei szerint alkottuk meg, nálunk sosem kell furcsa pillantásokra számítanod, ha szeretnél figyelni tested általános kondíciójára.

Az izomzat leépülése kb. 50 éves kor körül kezdődik, ám szerencsés esetben csak sokkal később, akár 10-20 év múlva érezhetünk drasztikus változást. Az izomerő felel a stabil járásért és az egyensúly megtartásáért, ezért érdemes minél több figyelmet fordítani az izmok átmozgatására és fejlesztésére. A rendszeres testmozgás segít az izomzat szinten tartásában, vagyis abban, hogy minél tovább jó erőben maradhass.

A sport hozzájárul az aerob kapacitás növeléséhez, amely a szervezet megfelelő oxigénellátottságáért felel. Az aerob mozgásformák szerepe azért jelentős, mert jótékony hatással vannak a tüdőkapacitásra és az állóképességre. Mivel növelik a maximális oxigénfogyasztást, a kisebb házimunkák és a mindennapi tevékenységek is gond nélkül elvégezhetőek lesznek. Segítenek az elhízással szemben, emellett csökkentik és/vagy szinten tartják a magas vérnyomást.

Bármelyik edzésforma is áll hozzád közel, nagyon fontosnak tartjuk a fokozatosságot: abban az esetben, ha hosszú évekig vagy akár évtizedekig hanyagoltad a mozgást, a szervezetedet lassan kell hozzászoktatnod az őt ért terheléshez. Személyi edzőink - akár az Inbody testösszetétel mérés szolgáltatásunk keretében – felmérik a tested aktuális edzettségi állapotát, segítenek az ideális edzésterv összeállításában és figyelnek arra, hogy biztonságosan, sérülések nélkül élhesd át a sport örömét.

Mit tartalmaz a Senior Programunk?

Bizalommal ajánljuk neked a Gerinctréninget, az Aquatraininget, az Aquabike edzést, de egyéb csoportos óráinkon is szabadon részt vehetsz. Kipróbálhatod a MILON-t, használhatod a teljes Wellness részlegünket, valamint ingyenes állapotfelmérést biztosítunk számodra az Inbody szolgáltatásunkkal.

Gerinctréning

A gerincoszlop egészségének megőrzését nem győzzük hangsúlyozni. A Gerinctréning megerősíti a gerinc stabilitásáért felelős törzsizmokat és ugyanakkor mobilizálja a gerincet, ennek köszönhetően rengeteg pozitív hatása van a szervezetre: megszüntetheti a nyaki, derék-, hát- és a gerincfájdalmakat, megelőzheti a gerinc- és mozgásszervi problémák kialakulását és javíthatja az állóképességet.

Aquatraining

Az Aquatraining vízi tornát jelent. A gyakorlatok összessége leginkább az aerobik és a gyógytorna mozgásanyagát ötvözi, miközben kíméli az ízületeket és a gerincre eső terhelést. A víz ellenállása lelassítja a mozdulatokat, ezáltal minimalizálja a sérülések kialakulását. Ha nehezebben jársz-kelsz a szárazföldön, a vizes közegben átmozgathatod a testedet, ennek köszönhetően pedig testileg és lelkileg is felfrissülhetsz, gyorsabbá válhatsz.

Aquabike

Az Aquabike egyesíti a vízben való mozgást a hatékony biciklizéssel. A vízben való biciklizés nem terheli az ízületeket és a gerincoszlopot, így hosszabb kihagyások és sportsérülések után is bátran ki lehet próbálni. Javítja az állóképességet, fokozza a szív- és keringési rendszer működését, emellett kétszer annyi zsír égethető el vele, mintha szárazföldön kerékpároznánk.

MILON Q

Programunk meghatározó része a MILON köredzés. A MILON egy német fejlesztésű köredzés rendszer, amely a testi adottságaidnak és céljaidnak megfelelően automatikusan beáll a Te méreteidre és edzéstervedre. A személyre szabott beállításoknak köszönhetően elkerülhető az esetleges sérülés és a test felesleges megerőltetése. Átmozgatja az egyes izomcsoportokat és fokozatosan az edzettségi szintnek megfelelő terhelés mellett történik az edzés. A rendszer tárolja az edzések adatait (alkalmak, terhelés, aktuális állapot), így a fejlődés bármikor visszanézhető, nyomon követhető. Ha egy gyors, hatékony és biztonságos edzésformát keresel, a MILON ideális választás.

Wellness

Ha végeztél az edzéssel, vagy csak pihennél egyet egészségközpontunkban, Wellness részlegünket korlátlanul használhatod. A Springdayben úszómedence, jacuzzi, szaunák, tengeri klíma kabin, gőzkabinok, tepidárium, fűtött kőágyak, jégszoba és infrakabin áll rendelkezésedre a testi-lelki feltöltődéshez.

 

Szeretnél többet megtudni? Olvasd el Programunk teljes tájékoztatóját a weboldalunkon! Szeretettel vár a Springday Health Club csapata!