Nyitva: H-P: 6:00-22:30, SZ-V:8:00-20:00
Nyitva: H-P: 6:00-22:30, SZ-V:8:00-20:00

A Funkcionális termünket követően, most itt vagyunk az újabb nagyszabású fejlesztésünkkel. Ezúttal az Indoor Cycling termet újítottuk fel.

 

Termünk új színvilágot kapott, és nem utolsó sorban egy teljes géppark cserén esett át. Ezentúl vendégeink a csúcsminőségű KEISER M3I Indoor Bike lenyűgöző és egyedi tulajdonságait élvezhetik.

 

A KEISER M3I számos olyan tulajdonsággal rendelkezik, amitől az ember rögtön a szívébe zárja ezeket a csodálatos kerékpárokat. 

  • Mágneses ellenállással működik.
  • Halk és csúszásmentes a tekerés.
  • Négy oldalról állítható az ülés.
  • Állítható a kormánymagasság.
  • Csúszásmentes futóművel rendelkezik.
  • Zökkenőmentes az ellenállás.
  • Teljesítménykijelzővel van ellátva.
  • Az edzés könnyen nyomon következő Bluetooth kapcsolattal.
  • Éjszakai háttérvilágítással teszi még egyedibbé a tekerést.
  • Speciális KEISER pedál.
  • Kényelmes, számos pozícióba lehet állítani a kormányt.
  • Az ellenállás szabályozó könnyen állítható.
  • Rendkívül kényelmes az ülés.

Az átalakítás ezzel még nem ért véget! Hamarosan még magasabb szintre emelkedik az Indoor Cycling élmény klubunkban. Fantasztikus videó cycling, nagyszerű oktatók és számos meglepetést tartogatunk még.

 

Addig is sok szeretettel várjuk vendégeinket ezeken az  új, csúcsminőségű kerékpárokon.

 

A csúcsminőségű, pontos watt értékeket mutató Keiser M3i kerékpárokon pontosan tudod adagolni a terhelést.

 

Hamarosan egy FTP – funkcionális erőküszöb – teszt elvégzése után, már pontosan tudni fogod, hogy hova tekerd az ellenállást szabályozó kart, ha saját pillanatnyi állapotod szerinti regenerációs, alapállóképesség-fejlesztő, tempó edzést, sweet spot, vagy emelkedős intervall edzést szeretnél végezni.

 

Az Indoor Cycling egy teremben végezhető kerékpáros edzésforma.

 

Az mindig alapos bemelegítéssel kezdődnek, amelyeket az edzés érdemi, intenzív része követ, végül levezetés és nyújtás következik. Az órák célja az erőnlét fejlesztése mellett a helyes kerékpározási technika alapjainak elsajátítása is, nagy figyelmet kap a helyes testtartás ülve, illetve kiállva tekerés közben, a feladatnak megfelelő kézpozíciók, a helyes hajtástechnika. A résztvevők szükség esetén segítséget kapnak a helyes kerékpár beállítással kapcsolatban is.

 

Az órákon jellemzően intervall – jellegű gyakorlatokkal fejlesztjük az erőnlétet, tehát egy megerőltető részt mindig regeneráló szakasz követ, teljes pulzusmegnyugvás nélkül. Ezeket többször ismételve érjük el, hogy a résztvevők egyrészt megtanulják beosztani az erejüket, másrészt tudják fejleszteni a kitartásukat. Az edzéseken végzett feladatok segítenek a közép- és rövidtávú állóképesség, a robbanékonyság, az erő és a gyorsaság fejlesztésében,amelyek nagyon jó alapot szolgálnak a kültéri kerékpározáshoz.

 

ÓRATÍPUSAINK

  • GROUP CYCLING

    A Group Cycling nem más, mint az országúti biciklizés beltéri, álló változata. Ugyanaz a mozgás, ugyanaz az érzés, mintha az országúti biciklin ülnénk, azzal a különbséggel, hogy a Group Cycling biciklin, egy kb. 20kg-os lendkereket forgatunk tekerés közben, ami egy fix, lánc-, vagy szíjhajtással van összekötve a hajtókarral.
    Tekerés közben mindenki magának állítja az ellenállást és választja ki, hogy érzése szerint mi a lehető legjobb edzés neki. Az órák biztonságosak, kényelmesek és élvezetesek.

  • SPINRACING

    Egész testet átmozgató, zenére épülő aerob edzésforma, amely egyik legkiválóbb erő-állóképesség fejlesztésére, valamint zsírégetésre. Fogyni vágyók legjobb barátja. A Spinningel ellentétben nem csak a lábakat, hanem az egész testet mozgatjuk át, statikus és dinamikus gyakorlatokkal. A kemény és izzasztó edzést élvezetessé teszi a változatosabbnál változatosabb ritmikus zenék, valamint a könnyen megtanulható, követhető koreográfiák.